SEMrush – להכיר את המתחרים שלך לעומק

מעוניינים לרכוש קישורים ?
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כשמתחילים קידום בגוגל, יש המון משתנים שצריך להתייחס אליהם. אחד המשתנים העיקריים הוא לדעת מי המתחרים ולאסוף עליהם כמה שיותר מידע. SEMrush נותנת לנו אפשרות לדעת הרבה על הפעילות של המתחרים שלנו ברשת ובהתאם לכך לקבל פרספקטיבה מה אנחנו צריכים בשביל לגבור עליהם.

אז נכון, לא חסרים כלים חינמיים, אך כל מי שמנוסה כבר יודע שבחינם לא מקבלים הרבה. SEMrush היא פלטפורמה שעולה כסף אך למעשה זה שווה את זה לחלוטין וסביר להניח שאחרי שתשתמשו בה לא תרצו בלעדיה.

אז איך אנחנו מתחילים לברר על המתחרים שלנו?

מבט כולל על דומיין – Overview

כאן למעשה אתם מתחילים את דרכנו בחקר המתחרים. זוהי הבדיקה הכללית ביותר והיא נותנת לנו סקירה מקיפה של פעילות הקידום אורגני ופעילות קידום ממומן של הדומיין, פרופיל הקישורים הנכנסים והיוצאים, המתחרים (ודירוג התחרות של כל מתחרה). הדו”ח מופיע לנו עם גרפים וחלוקה לאזורים שהיא מאוד נוחה להבנה כך שלא צריך להיות אנליטיקאי מדופלם בשביל להבין את הנתונים ולהסיק מהם את המסקנות הנכונות.

  • הקליקו על “ORGANIC RESEARCH” על מנת לקפץ לטבלת מילות המפתח האורגניות שעבורן מדורג הדומיין. בנוסף תקבלו גם מידע כמו נפח חיפוש, URL אליו מגיע כל ביטוי ועוד, מידע שיעזור לכם להבין את המלים שהמתחרה מדורג בהם וכך גם תבינו את גודל התחרות שיש לכם מול המתחרה.
    בנוסף, תוכלו לקבל רעיונות לביטויים שאתם בכלל לא מדורגים בהם ושהם יכולים להיות רלוונטים מאוד עבוכם.

כלי “Position Tracking”

הכלי “מעקב אחריי מיקומים” מאפשר לכם לעקוב אחר האתר שלכם וכן אחר הדירוגים היומיים של המתחרים שלכם עבור קבוצה מותאמת אישית של מילות מפתח. בנוסף, הכלי מאפשר לכם לעקוב אחר הדירוג שלכם ולהשוות אותו במיקומים גיאוגרפיים מרובים או בסוגי מכשירים ולגלות על הזדמנויות שבהם תוכלו להשקיע את מילות המפתח שלכם במקומות הנכונים.

על מנת להשתמש השתמש בכלי “מעקב אחריי מיקומים”, עליכם ליצור קודם כל פרוייקט חדש ב- SEMrush. לאחר יצירת הפרויקט שלכם, תוכלו להגדיר קמפיינים למעקב אחר מיקומים לדומיין שלכם ומעקב גם אחרי המתחרים הצמודים שלכם. אתם יכולים להוסיף עד 20 מתחרים לקמפיין שלכם.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך לעשות זאת:

 

השוו את מילות המפתח של הדומיין שלכם לזה של המתחרים הקרובים שלכם בעזרת “Keyword Gap Tool”

כלי ה- Keyword Gap בתוך SEMrush מאפשר לכם להוסיף עד חמישה דומיינים ולהשוות מילות מפתח מסוגים שונים (מילות מפתח אורגניות, ממומנות או PLA) ביניהן.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך לעשות זאת:

גלו הזדמנויות לבניית קישורים חדשים באמצעות “Backlink Gap Tool”

בניית קישורים היא אחד ההיבטים המאתגרים ביותר ב- SEO וכלי כמו ה- Backlink Gap של SEMrush יכול להקל לכם על החיים משמעותית.

בעזרת הכלי Backlink Gap תוכלו לנתח את פרופילי הקישורים של עד חמישה מתחרים. לאחר מכן תוכלו להשתמש בנתונים אלו כדי לזהות הזדמנויות לבניית קישורים שלא נוצלו.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך לעשות זאת:

השוו עד 200 דומיינים בבת אחת עם “Bulk Backlink Analysis”

הכלי Bulk Backlink Analysis הוא כלי קל לשימוש שיכול לעזור לכם להשוות את פרופיל ה- Backlinks שלכם עם מספר מתחרים כדי לגלות הזדמנויות לבניית קישורים ולהעריך את גודל התחרות העומדת בפניכם.

למרות שהם בעלי אותה מטרה, כלי ה- Gap Backlink וכלי ה- Bulk Backlink Analysis שונים, בכך שהאחרון הוא בעל היקף רחב בהרבה. בעוד שכלי ה- Backlink Gap פועל בהיקפו עד 6 דומיינים, כלי ה- Bulk Backlink Analysis עוזר לכם להשוות עד 200 URLS מאתרים שונים.

בסרטון הבא תוכלו ללמוד איך לעשות זאת:

 

לסיכום

ראינו כמה דרכים ב- SEMrush בהם נוכל לבדוק את היקף התחרות שהמתחרים שלנו מעמידים בפנינו ולקבל תובנות כיצד לשפר את האתר שלנו על מנת לעקוף אותם בסיבוב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
iframe goes here